Сайт химиков Харцызска
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [1]
Уроки [1]
В данной категории можно воспользоваться материалами учителей
Контингент ПНМК [0]
Наши учителя
Презентации [0]
Презентации учителей ПНМК
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 38
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Статьи » Мои статьи

Робота з обдарованою молоддю
В данной статье Вы найдёте рекомендации при работе с одарёнными детьми

Друкована робота: Робота з обдарованими дітьми. // Збірка тез доповідей наук. - метод. семінару «Сучасна хімічна освіта: досвід та перспективи» - Донецьк: ДонНУ, 2011, с. 45

 

РОБОТА   З   ОБДАРОВАНИМИ   ДІТЬМИ

Столбцова Н.В.

Харцизька спеціалізована школа «Інтелект» І-ІІІ ступенів №25

 

Обдарованість – це сукупність здібностей, що дозволяють індивіду досягти вагомих результатів у одному або декількох видах діяльності, що є цінними для суспільства.

Обдаровані діти –  діти, які різко виділяються із середовища ровесників високим розумовим розвитком, що є наслідком як природних задатків так і умов виховання.

 Обдарованість як особистий феномен в багатьох випадках визначає життєвий шлях людини, в значимій мірі впливає на його долю. За роки моєї праці в школі в мене були випадки зустрічі з такими дітьми. Їх любов до хімії, зацікавленість предметом, творчий потенціал сприяли подальшому вибору їх професій.

Чому ж ці діти вибрали свій шлях до поглибленого вивчення хімії, які форми роботи з ними я використовувала? Метою моєї роботи, як наставника цих дітей, була допомога реалізувати їм свої індивідуальні якості, сприяти переорієнтації їх репродуктивного мислення на творче індивідуальне конструювання. У розвитку їхніх здібностей важливе значення мало забезпечення та розширення їхньої інформованості в тих галузях, які їх цікавили, організація для них різноманітної діяльності. На кожного такого учня я склала карту, де проводила моніторинг їх досягнень, план індивідуальної роботи, який включає: анкетування, консультацію з психологом, тестування, консультаційні години, роботу для участі в шкільній, міській та обласній олімпіадах, участі у заочному обласному турі ОЗШ «Ерудіт», у міській школі «Ерудіт», підготовку до захисту науково-дослідницьких робіт, роботу в секції «Хімія» МАН, моніторинг їх учбових досягнень, формування творчих індивідуальних здібностей, роботу по самореалізації особистості, роботу з батьками та шляхи майбутнього. Для розвитку інтелектуально обдарованих дітей на уроках використовую лекціонно  – семінарську систему, дидактичні ігри, конкурси, дебати, дискусії, рольові ігри, поетичні гостині, турніри, круглі столи. Свій творчий потенціал діти розкривають в тижнях хімії. У роботі з обдарованими дітьми я користуюсь формулою  «Творчість + праця = талант», використовую педагогічну технологію «Ситуація успіху».

Творча активність вчителя вирощує творчу активність учня. Робота з обдарованою молоддю має бажані результати: з 2002 року – 30 переможців міських та призерів, учасників обласних олімпіад, 25 переможців міського та учасників, призерів обласного етапів у захисті науково-дослідницьких робіт МАН. 

Категория: Мои статьи | Добавил: химик (02.03.2014)
Просмотров: 572 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz